艾斯特里亚

查看个人介绍

个人存档处

【自制MMD】阿周那·Alter的Don't Forget About Me【狂气病娇向注意】

【【【观看视频点我!!!点我!!!】】】

借物表见B站视频描述!alter阿周那是自改模型,不配布_(:з」∠)_ 感谢配布原模型的yukata太太!!

方便手机党,艾薇号在评论里~


BGM是twenty one pilots的Doubt,歌词我感觉非常合适alter阿周,虽然这次因为懒的原因没有做完整首歌,还是把全部歌词和翻译附在下面:


Scared of my own image

惧怕我自己的模样

Scared of my own immaturity

惧怕我自己的不成熟

Scared of my own ceiling

惧怕我自己的极限

Scared I'll die of uncertainty

惧怕我会死于对自身的不确定

Fear might be the death of me

恐惧或许会是我的死因

Fear leads to anxiety

恐慌导致了焦虑

Don't know what's inside of me

不知道是什么占据了我的内心


Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要忘-忘-忘-忘-忘记我
Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要抛-抛-抛-抛-抛弃我
Even when I doubt you

就算在我怀疑你的时候
I'm no good without you, no, no

没有你我会坏掉,不,不要


Temperature is dropping

温度不断在降低
Temperature is dropping

体温冰冷的麻痹
I'm not sure if I can

不确定我能否

See this ever stopping

忍耐到一切结束
Shaking hands with the dark parts of my thoughts

和我内心黑暗的想法握手
No, you are all that I've got, no

不,你是我仅有的全部,不


Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要忘-忘-忘-忘-忘记我
Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要抛-抛-抛-抛-抛弃我
Even when I doubt you

就算在我怀疑你的时候
I'm no good without you, no, no

没有你我会坏掉,不,不要


Gnawing on the bishops

依附着智者的指引
Claw away at the system

顺着铺好的路向上爬
Repeating simple phrases

复诵无意义的口号

Someone holy insisted

某位神圣之人坚持的
Want the mark he's made on my skin

渴求在我身上的烙印
To mean something to me again

再给我一些意义
Hope you haven't left without me

希望你还未离我而去
Hope you haven't left without me, please

希望你还未离我而去,求你


Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要忘-忘-忘-忘-忘记我
Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要抛-抛-抛-抛-抛弃我
Even when I doubt you

就算在我怀疑你的时候
I'm no good without you, no, no

没有你我会坏掉,不,不要


Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要忘-忘-忘-忘-忘记我
Don't forget ab-b-b-b-bout me

不要抛-抛-抛-抛-抛弃我
Even when I doubt you

就算在我怀疑你的时候
No good without you, no, no, no, no

没有你我会坏掉,不,不,不,不要


Hey! Hey!

Don't forget about me, no

不要把我抛弃

Hey! Hey!

Don't forget about me, no

不要把我忘记

Hey! Hey!

Don't forget about me, no

不要离我而去

Hey! Hey!

Don't forget about me, no

我不能没有你。



评论(7)
热度(41)
©艾斯特里亚 | Powered by LOFTER